Skip to Main content Skip to Navigation
Theses

La chanson française comme outil didactique : pour un nouvel enseignement / apprentissage de l'oral en classe de FLE en Syrie

Abstract : French song as a didactic tool: For a new teaching/learning of oral in FLE classroom in Syria.
Document type :
Theses
Complete list of metadatas

Cited literature [473 references]  Display  Hide  Download

https://tel.archives-ouvertes.fr/tel-02879199
Contributor : Abes Star :  Contact
Submitted on : Tuesday, June 23, 2020 - 3:52:11 PM
Last modification on : Tuesday, October 13, 2020 - 11:28:02 AM
Long-term archiving on: : Thursday, September 24, 2020 - 6:03:48 PM

File

2019_ZGHAIBEH_arch.pdf
Version validated by the jury (STAR)

Identifiers

  • HAL Id : tel-02879199, version 1

Collections

Citation

Rasha Zghaibeh. La chanson française comme outil didactique : pour un nouvel enseignement / apprentissage de l'oral en classe de FLE en Syrie. Linguistique. Université Paul Valéry - Montpellier III, 2019. Français. ⟨NNT : 2019MON30050⟩. ⟨tel-02879199⟩

Share

Metrics

Record views

67

Files downloads

339