Skip to Main content Skip to Navigation
Theses

LA PENSÉE FONCTIONNELLE DES ÉLÈVES DE 10 À 16 ANS – ANALYSES COMPARATIVES ET ÉTUDES EMPIRIQUES DE SON ENSEIGNEMENT EN FRANCE ET EN ALLEMAGNE

Abstract : no abstract
Complete list of metadatas

https://tel.archives-ouvertes.fr/tel-01260051
Contributor : Jérôme Barberon <>
Submitted on : Thursday, January 21, 2016 - 2:32:30 PM
Last modification on : Monday, October 19, 2020 - 10:41:19 AM
Long-term archiving on: : Friday, November 11, 2016 - 2:36:47 PM

Identifiers

  • HAL Id : tel-01260051, version 1

Collections

Citation

Pascal Stölting,. LA PENSÉE FONCTIONNELLE DES ÉLÈVES DE 10 À 16 ANS – ANALYSES COMPARATIVES ET ÉTUDES EMPIRIQUES DE SON ENSEIGNEMENT EN FRANCE ET EN ALLEMAGNE . Histoire et perspectives sur les mathématiques [math.HO]. Université Denis Diderot Paris 7; Universität Regenseburg, 2008. Français. ⟨tel-01260051⟩

Share

Metrics

Record views

285

Files downloads

226