G. Mezheven, ewid ar yaouankañ ha [4;6] ewid an heni koshañ, e vez lec'hiet oad etre hon strollad skolidi [4;0] just e-kreis interval an oad teorikel roet iwe da [4;0]. Ar re grenn Lec'hiet eo end-eeun oad ar re grenn, da zeiz an taol-arnod

. Ha, Unneg mis zo etre ar skoliad yaouankañ hag ar skoliad koshañ. An oad etre zo lec'hiet tro-dro da [4

. Ha and . Raer, Kenstumm eo hon strollad skolidi diouzh o oad ekeñver an oad teorikel

I. Sintesenn, M. Gomz-botte, and R. Chocholle, Que-sais-je ?, 1984.

M. De, L. Jeunesse, and D. , Horaires et programmes d'enseignement de l'école primaire, Bulletin Officiel, 2002.

M. De, L. Jeunesse, . De-l-'education, . Nationale, L. De et al., Direction de l'enseignement scolaire, [2003], Pour une scolarisation réussie des tout-petits, documents d'accompagnement des programmes

R. , H. Le-roux, and B. , 309 p. [3;5] [4;1] s2 Septembre [4;4] s5 Septembre 2004 [3;7] [4;3] s6 Septembre 2004 [2;9] [3;5] s7 Septembre, Analyse des données multidimensionnelles, 1993.